What do you choose?

Chaa alla läsare!

Nu är det så här att jag älskar Svenska hollywood fruar, följde det mer förra säsongen och har inte kollat så mycket det här året.
Men SJÄLVKLART har jag inte missat Hemmafrun Gunilla Persson!

Kan helt öppet säga att jag har lite svårt för henne, hon känns fake. Jag stör mig också enormt på att hon vill "leva sina undomsdrömmar" genom sin lilla dotter! Stackarn! Okej, okej, flickan har någon slags talang och är ganska duktig men det käns ochså lite som om hon inte är lika villig att satsa på sången.

Så! Då kom jag och tänka på ännu en "irriterande" hollywood fru, nämnligen ...
DAM DAM DAM DAAAAAAMMM!!
Anna Anka!!

Jag frågar er, vem tycker ni minst om?
Anna Anka V.S. Gunilla Persson


                

 




Kommentarer
Postat av: Jorunn

Fin blogg du har!(:



sv; tack söta duu!(:

2011-10-22 @ 18:03:30
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: morot

båda är lika störande!!!!!!!

2011-10-23 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0