Herregud.

Sitter och tittar på lite gymnasiesaker (går ju i 9:an så snart är det dags för det med), och jag blir alldeles virrig i skallen och nervös av allt!
Så jäkla mycket man ska hålla koll på och sååå himla stor press, eller är det bara jag som tycker det?
Vad händer om man inte hittar rätt gymnasium? Vad händer im mna inte kommer in på det gymnasiet?

Herregud.
Känns som om det var igår man var en plutt och skulle börja i 6:an.
Ny skola och allt, trodde man var så jävla stor.
Dagen innan självsäker som fan "shit vad kul det kmr bli!",
då man är på väg in i klassrummet, pirr i magen och man tackar Gud för att ens bästa vän är där vid din sida.

Hur fan ska man sköta gymnasiet, hur gör man om man inte börjar med sin kompis?

Nu orkar jag inte skriva mer och oroa mig om det, det räcker med att jag har 9327502 ogjorda läxor som väntar på mig. I can hear them calling ... ;)

Nu ska jag nog gå och lägga mig, börjar bli ganska trött ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0