Back on track!

Helluuuu alla! Har bestämt mig för att ta tjuren vid hornen (höhö, tråkigt jag vet) och börja blogga igen!
Idag har jag ivf varit hemma, vaknade med feber och sån in i h*****e värk i HELA kroppen. No school today...

Nu mår jag lite bättre i alla fall, men det kanske beror på att jag drack Ibumetin för ett tag sen. Intressant fakta!
Föresten så hatar jag att säga eller skriva att jag drack ibumetin, det låter så skummt, och speciellt med tanke på att alla andra "tar en alvedon". Så kommer jag ba "heeej, kan jag få IBUMETIN" ...
På tal om Ibumetin, är det bara jag som tänker på deras irriternade reklam som dom hade för ganska länge sen, den här "det här är Ibu, det här är Metin. Ibu-Metin"

Jaja nog om det!
Jag tror att jag måste ta tag i läxorna nu. Skolan har öst på med plugg över oss elever och jag har valt att trycka tillbaka allt längst bak i min hjärna och försöka glömma det. Så nu väntar lite prov o läxor o annat mysigt ...

Bara för att detta inte ska bli ett såndärt jobbigt inlägg med mkt text o ingen bild så bjussar jag på denna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0